نوروز 1401 کجا بریم؟بهترین مقاصد عید امسال+هزینه سفر

 


تورهای نوروز 1401

نوروز 1401 کجا بریم؟بهترین مقاصد عید امسال+هزینه سفر

اسفند 1, 1400
دانستنی ها

نوروز 1401 بهترین موقعیت برای سفرهای داخلی و خارجی می باشد.که شما عزیزان می توانید قبل از نوروز امسال جهت.رزرو تورهای داخلی و خارجی عید 1401 با آژانس هواپیمایی رویای زندگی در ارتباط باشید.

مجموعه رویای زندگی در این مطلب،یک لیست پیشنهادی از برترین تورهای نوروز 1401 آمده کرده است.که مطالعه آن قبل از سفر خالی از لطف نیست.

تور استانبول نوروز 1401

به جرعت می توان گفت که استانبول،محبوب ترین مقصد ایرانیان در تعطیلات عید می باشد.شما عزیزان می توانید برای سال تحویل امسال در استانبول بهترین لحظات را سپری کنید.تور استانبول نوروز امسال دارای کنسرت های فوق العاده مهیجی می باشد که شما عز یزان می توانید جهت رزرو تور استانبول نوروز 1401 با ما در ارتباط باشید.و جهت رزرو بلیط کنسرت های نوروزی از وبسایت های مربوطه تهیه نمایید.

هزینه تور استانبول عید امسال حدودا 6 میلیون الی 19 میلیون برای مسافران عزیز تمام می شود.

تور نوروزی 

تور استانبول نوروز امسال
جهت خرید تور استانبول نوروز امسال با ما در ارتباط باشید.

تور دبی ارزان نوروز 1401

تور ارزان دبی عید امسال،می تواند لوکس ترین سفر شما برای تعطیلات نوروز باشد.دبی یکی از جذاب ترین شهر های دنیاست که دومین شهر لوسک دنیا و بیستمین شهر گرانقیمت دنیا می باشد.پس از سفر به دبی در عید امسال،شتر سواری در کویر را فراموش نکنید.غذاهای بین المللی عربی را امتحان کنید و نقش حنای عربی را از یاد نبرید.(دست و پای خود را با استفاده از نقش حنای عربی زینت ببخشید.)

قیمت تور دبی عید امسال حدودا بین 9 الی 24 میلیون محاسبه شده است

تور دبی نوروز 1401
جهت رزرو تور دبی نوروز 1401 با ما در تماس باشید.

تور ارمنستان نوروز 1401

تور ارمنستان نوروز 1401 یکی دیگر از مقاصد پیشنهادی آژانس هواپیمایی رویای زندگی می باشد.کشوری که در نزدیکی ایران قرار دارد و برای رزرو تور ایروان ارمنستان نیازی به اخذ ویزا ندارید.

پس از سفر به ارمنستان نوروز امسال،می توانید به معبد گارنی،دریاچه سوان.پیست اسکی تساغکادزور،صومعه گغارد،دره گل ها،شهر صورتی و میدان لنین دیدن کنید.

قیمت تور ارمنستان عید امسال حدودا بین 5 میلیون الی 17 میلیون در نظر گرفته شده است.شما عزیزان می توانید جهت رزرو تور هوایی ارمنستان نوروز امسال و یا رزرو تور زمینی ارمنستان با ما در تماس باشید.

تور ارمنستان عید امسال
جهت تهیه بلیط چارتر نوروز امسال با ما تماس حاصل نمایید.

تور گرجستان نوروز 1401

گذراندن اوغات فراغت در سرزمین گرجی هاهم می تواند برای شما بسیار جذاب و مهیج باشد.این کشور اوراسیایی مردمانی بسیار خونگرم و مهمان نوازی دارد و پایتخت آن تفلیس می باشد.

تور تفلیس نوروز 1401 و یا تور ترکیبی تفلیس باتومی نوروز امسال می تواند یکی از بهترین مقاصد شما عزیزان باشد.مجسمه مادر،پل صلح تفلیس،میدان آزادی،برج ساعت تفلیس،معبد سامتاورو،محله حمام های تفلیس و… از جاذبه های گردشگری تفلیس می باشد.به هیچ عنوان این مناطق را پس از سفر به تفلیس فراموش نکنید.

قیمت تور تفلیس در عید امسال حدودا بین 5 میلیون الی 15 میلیون در نظر گرفته شده است.جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره تور تفلیس نوروز امسال،با آژانس هواپیمایی رویای زندگی همراه باشید.

تور تفلیس نوروز 1401
جهت رزرو تور گرجستان برای نوروز امسال با آژانس هواپیمایی رویای زندگی تماس حاصل نمایید.

تور چابهار نوروز 1401

بهترین تور داخلی برای مسافرت عید، تور چابهار نوروز 1401 می باشد.این مسیر دارای جاذبه های گردشگری فراوانی نظیر دریاچه صورتی.گل افشان،آبفشان،کوه های مریخی و … می باشد.منطقه آزاد چابهار در جنوب شرقی کشور ایران جای گرفته است که نزدیک اقیانوس هند می باشد.فراموش نکنید که این تور داخلی آژانس رویای زندگی یکی از محبوب ترین تور های داخلی مشاهده شده است.دقت داشته باشید به علت محدود بودن تعداد هتل ها و پرواز ها به سمت چابهار،شما عزیزان جهت رزرو تور چابهار برای نوروز امسال باید حداقل 1 ماه قبل از سفر برنامه9 سفر خود را به ما اطلاع دهید.

قیمت تور چابهار نوروز 1401 برای مسافرین عزیز حدودا بین 3 میلیون الی 9 میلیون در نظر گرفته شده است.

تور چابهار عید 1401
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد رزرو تور ارزان چابهار و یا تهیه بلیط چارتر چابهار با ما همراه باشید.

Comments

Popular Posts