مهاجرت به کشور زیبای کانادا با اکسپرس اینتری

 

ویزای اکسپرس اینتری کانادا (ٍ Express Entry Canada ) چیست؟

برنامه اکسپرس انتری کانادا که در 1 ژانویه 2015 راه اندازی شد، یکی از بزرگترین و اصلی ترین محرک های مهاجرت اقتصادی به کانادا بود. همچنین، این برنامه اکنون به عنوان یکی از محبوب ترین برنامه هایی است که در سطح جهانی توسط مهاجران استفاده می شود. هر ساله این سیستم تعداد زیادی برنامه را جذب می کند. بسیاری از خانواده‌ها و افراد را قادر می‌سازد تا بدون تأخیر زیادی از کشورهای مختلف مهاجرت کنند; زیرا کل فرآیند صدور ویزای کانادا ظرف چند ماه به پایان می‌رسد. این برنامه جدید پیشرفت های جدیدی را در روند مهاجرت به کانادا ایجاد کرد:

▶ زمان پردازش سریع

▶ انتخاب متقاضیان از رشته های مختلف

▶ تمرکز بر کیفیت بهتر برنامه ها

برنامه اکسپرس اینتری یک برنامه آنلاین است که به متقاضیان اجازه می دهد برای ویزای اقامت دائم کانادا و مهاجرت به کانادا اقدام کنند. این سیستم برای پردازش و مدیریت درخواست های اقامت دائم کارگران ماهر استفاده می شود. هنگام ایجاد پروفایل خود، باید اطلاعاتی را بر اساس عواملی مانند تحصیلات، تجربه، مهارت زبان و مهارت های کاری خاص که مبنای واجد شرایط بودن اکسپرس انتری مهاجرت به کانادا است، وارد کنید. بنابراین اگر شرایط ورود به کانادا اکسپرس را داشته باشید، به احتمال زیاد انتخاب می شوید و به کانادا مهاجرت می کنید. اکنون برای شما حیاتی است که جزئیات قوانین را برای این برنامه مرور کنید تا بدانید کجا ایستاده اید و چقدر به رویاهای خود نزدیک هستید.


فرآیند اکسپرس اینتری کانادا چگونه کار می کند؟

  • داوطلبان علاقه مند به مهاجرت به کانادا یک پروفایل آنلاین ایجاد می کنند و درخواست هایی را ارسال می کنند که به عنوان “ابراز علاقه” برای مهاجرت به کانادا شناخته می شود.
  • IRCC هر یک از مشخصات را بررسی می کند و بر اساس پارامترهایی مانند تحصیلات، مهارت زبان، مهارت ها، تجربه کاری و غیره به داوطلبان امتیاز می دهد.
  • سپس برنامه های مختلف با توجه به امتیاز آنها در ماشین حساب امتیاز رتبه بندی می شوند. رتبه شما بستگی به نحوه ارائه درخواست خود و بهترین شرایط برای اکسپرس اینتری دارد.
  • هر دو هفته یکبار IRCC قرعه کشی برنامه اکسپرس اینتری مهاجرت کانادا را راه اندازی می کند و نمرات واجد شرایط قرعه کشی را مشخص می کند. داوطلبانی که نمرات آنها مساوی یا بیشتر از این نمرات مشخص شده باشد واجد شرایط تلقی می شوند و بنابراین ITA (دعوتنامه درخواست) دریافت خواهند کرد. این دعوت‌ها می‌توانند ادامه دهند و درخواست خود را برای ویزای ورودی سریع کانادا ارسال کنند.

    با این حال، کسانی که این شانس را پیدا نکردند یا رتبه هایشان به اندازه کافی خوب نبود، می توانند یک بار دیگر تلاش کنند. همچنین، آنها می توانند دوباره فرم های خود را با اطلاعات به روز ارسال کنند تا دفعه بعد امتیاز بهتری بگیرند.


در اینجا بخوانید: اخذ ویزای مولتی کانادا

شرایط اخذ ویزای اکسپرس اینتری کانادا

پارامترهای زیر برای برآوردن واجد شرایط بودن عبارتند از:

آزمون زبان:

اگر می خواهید در کانادا مستقر شوید، کسب بالاترین رتبه ها مهم است. با این حال، قبولی در صلاحیت اکسپرس اینتری کانادا آسان نیست و یکی از عوامل مهم در واجد شرایط بودن، برآورده کردن حداقل شرایط لازم برای آزمون زبان است. برای اطمینان از نمره بالا باید به خوبی آماده شوید و تست های زبان را پشت سر بگذارید. همچنین برای کسب نمره بهتر، می توانید برای آزمون ها و ارزیابی های مختلفی اقدام کنید که می تواند اعتبار شما را بهبود بخشد.جهت دیدن آزمون های مورد تایید کلیک کنید.

برای کسب امتیاز بهتر، در امتحاناتی مانند سیستم بین المللی تست زبان انگلیسی – آموزش عمومی (IELTS-GT) شرکت کنید. در غیر این صورت، می توانید در برنامه شاخص مهارت زبان انگلیسی کانادا که یک آزمون عمومی است شرکت کنید. بدون کسب نمرات خوب در هر یک از این امتحانات، درخواست شما واجد شرایط تلقی نخواهد شد. این یکی از فاکتورها است، سایر فاکتورهای واجد شرایط بودن سن، ارزیابی مدارک تحصیلی، سابقه کار و شغل انتخاب شده و غیره است. داوطلبانی که زبان فرانسه را بلد هستند به غیر از زبان انگلیسی می توانند برای عبور از ورودی در Test d’Évaluation de Français نیز حضور یابند. (TEF) .

برای ویزای اکسپرس اینتری، دولت کانادا مشخصات و مدارک مربوطه را به طور کامل بررسی می کند و نامزدها را در یکی از این برنامه ها قرار می دهد:

 👈برنامه کارگران ماهر فدرال

 👈 برنامه نامزدهای استانی

 👈 کلاس تجربه کانادا

 👈 تجارت ماهر


در اینجا بخوانید: اخذ ویزای استارتاپ کانادا

دقت داشته باشید که اخذ ویزای اکسپرس اینتری کانادا را حتما به یک وکیل مهاجرتی بسپارید تا از هرگونه نگرانی و سردرگمی دور باشید.شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر با رویای زندگی درارتباط باشید.

نکته های مهم در خصوص ویزای اکسپرس اینتری

وقتی صحبت از اکسپرس اینتری به میان می‌آید، هیچ چیز خیلی سختی وجود ندارد، این فرآیند شبیه به سایر برنامه‌های مهاجرتی است. با این وجود، هنوز چند چیز وجود دارد که باید به وضوح درک کنید تا از هرگونه سردرگمی یا نگرانی و اضطراب در آینده جلوگیری کنید:

  • معنای واقعی پیشنهاد شغلی را درک کنید: درک این نکته بسیار مهم است که “Job Offer” واقعاً به معنای یک پیشنهاد شغلی معتبر در کانادا است. داشتن یک پیشنهاد شغلی تمام وقت و دائمی از یک شرکت کانادایی ضروری است که از شما دعوت می کند برای آنها کار کنید. بر اساس یک پیشنهاد شغلی می توان امتیاز خوبی در CRS کسب کرد.
  • ECA اجباری است: قبل از درخواست مطمئن شوید که ECA (ارزیابی اعتبار تحصیلی) خود را دارید. می تواند امتیاز شما را به شدت تغییر دهد. با این حال، اگر با پست ثانویه به FSTC یا CEC تعلق دارید، ECA را تا جایی که می توانید سریع انجام دهید.
  •  تاریخ دقیق سفر و سابقه شخصی را ذکر کنید: بر خلاف قبل، اکنون ذکر تاریخ های مربوط به سفر و همچنین سابقه شخصی الزامی است. قبلاً قرار بود متقاضیان فقط سال و ماه را پر کنند اما از امسال به بعد باید تاریخ را نیز ذکر کنند.
  • اثبات وجوه تسویه حساب مورد نیاز: متقاضیانی که به FSWC تعلق دارند باید مدرک تسویه حساب را همراه با درخواست خود ارائه دهند. همچنین برای اطمینان از داشتن حساب خود در بانک داده شده لازم است. جدای از این، IRCC همچنین می‌خواهد جزئیات خاصی مانند زمان باز کردن حساب خود و میانگین موجودی حساب خود در شش ماه گذشته و غیره را بداند. با این حال، اگر کاندیدای CEC هستید، لازم نیست این سند را ارسال کنید.
  • در هنگام وارد کردن داده ها متمرکز باشید: هر چیزی که در طول ایجاد نمایه برنامه اکسپرس اینتری تکمیل می کنید به برنامه روابط عمومی شما منتقل می شود. این بدان معناست که در آینده فرصتی برای اصلاح یا اصلاح نخواهید داشت. بنابراین هنگامی که فرم خود را پر می کنید، مطمئن شوید که کاملاً دقیق و با حوصله هستید.

الزاماتی که در خصوص اخذ اکسپرس اینتری کانادا باید بدانید

داوطلبانی که واجد شرایط هستند باید شرایط اولیه را داشته باشند که به شرح زیر است:

  • نتایج نمره آزمون زبان را ارائه دهید. (نتایج آزمون دو سال معتبر است)
  • متقاضیان بین‌المللی باید فهرست‌های گزارش ارزیابی اعتبار تحصیلی (ECA) خود را به موازات آموزش کانادا نشان دهند.
  • ECA ها به مدت پنج سال معتبر هستند.
  • یک نامزد باید به صورت آنلاین درخواست داده و EOI را ارسال کند.
  • نیاز به کسب حداقل 67 امتیاز بر اساس فاکتورهای پروفایل خود.
  • پس از تایید ITA برای ویزای روابط عمومی، گواهی سلامت و شخصیت را ارائه دهید.

لیست مدارک مورد نظر که بخشی از الزامات ورود سریع کانادا است شامل موارد زیر است:

  • مدارک فرزندخواندگی (در صورتی که این یک سناریو باشد) سند ازدواج / اوراق طلاق / اوراق جدایی
  • شناسنامه دیپلم / مدرک / گواهینامه
  • گواهینامه رانندگی معتبر معرفی نامه از کارفرمایان قبلی
  • گواهی تایید پلیس پرونده پزشکی
  • فتوکپی مدارک شناسایی شخصی
  • اثبات وجوه گذرنامه
  • تاییدیه وضعیت اقامت دائم (PR) که برای شما صادر شده است
  • 2 قطعه عکس سایز پاسپورت

نتیجه آزمون مهارت زبان


قرعه کشی اکسپرس اینتری

قرعه کشی اکسپرس اینتری کانادا برای انتخاب بهترین کاندیداها جهت صدور دعوتنامه برای درخواست این ویزای راه اندازی می شود. برای هر قرعه کشی ورود سریع، امتیازات واجد شرایط (شرایط امتیاز CRS) تعیین می شود. داوطلبانی که دارای نمرات واجد شرایط هستند، واجد شرایط دریافت ITA (دعوت برای درخواست) هستند.شما عزیزان می توانید جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد اقامت دائم کانادا ،با ما در ارتباط باشید.


مهمترین نکات جهت محاسبه و جمع بندی امتیازات شما برای درخواست ویزای کانادا

  • تعداد کل امتیازهای اختصاص داده شده در برنامه اکسپرس اینتری 1200 است.
  • سن، تحصیلات، تجربه و زبان حداکثر 500 امتیاز تعلق می گیرد.
  • تا 40 امتیاز، در صورتی که متقاضی دارای همسر یا شریک متعارف باشد.
  • 80 امتیاز در صورتی که داوطلب حداقل یک سال سابقه کار در کانادا داشته باشد.
  • 100 امتیاز برای مهارت های قابل انتقال که در مشاغل فنی و غیر فنی قابل استفاده است.

    مهاجرت به کشور زیبای کانادا با رویای زندگی،بهترین موسسه مهاجرتی در کرج

 مهاجرت به کانادا یک رویا نیست،بلکه شیرین ترین تجربه مهاجرت می باشد.شما می توانید برای رزرو وقت مشاوره مهاجرتی در خصوص اخذ اکسپرس اینتری کانادا با رویای زندگی ، برترین موسسه مهاجرتی در کرج ، تماس حاصل نمایید.

Comments

Popular Posts