شهر بیرمنگام سیاحت نواحی صنعتی در مرکز انگلستان

 

شهر بیرمنگام سیاحت نواحی صنعتی در مرکز انگلستان

تیر 31, 1397
دانستنی ها

در مورد شهر بیرمنگام و حومه اش

شهر بیرمنگام دومین شهر کشور انگلستان است (لندن اولین شهر است). محل اقامت من در تور انگلیس در مرکز شهر در آپارتمان های مسکونی Saco است. از این مکان میتوان تا مرکز خرید Bullring (گاوبازی) پیاده رفت و از موزه ی بیرمنگام و موزه ی هنر دیدن کرد. این موزه ها کلکسیون های گسترده و شگفت آوری از آثار هنری پیش رافائلی دارند و آلن تایت شاعر آمریکایی در لندن را یادآور می شوند. دقیقا در کنار آپارتمان من موزه ی شمایل مسیحی وجود دارد که موزه ی هنری وایتچپل (Whit Chapel) را در لندن یادآور می شود.

موزه ی هنری ولور – کشور شراپشیر

موزه ی هنری ولور همپتون یک شاخصه ی متفاوت داشت که باعث می شد جالبتر بنظر بیاید، آن هم این بود که بازدیدکنندگان اجازه دارند اشیا را لمس کنند، مثلا کشورها را باز کنید و پشت درهای بسته را ببینید. این قضیه برای دختر بچه پنج ساله ی من خیلی عالی بود چون بسیاری از لباس ها را امتحان کرد و مطمئنم اگر قول یک کیک شکلاتی خوشمزه را به او نمیدادم از آنجا بیرون نمی آمد. به لطف یکی از دوستانم شانس دیدن مناطقی از کشور شراپشیر را نیز پیدا کردم. تپه های بلیست، شهربازسازی شده ی مربوط به زمان سلطنت ملکه ویکتوریاست که در آنجا پولهای مدرنتان را تبدیل میکنید و سپس میتوانید خرجش کنید. بندرگاه زغال سنگ چین هم چیزهای زیادی برای دیدن داشت.

المپیک ونلاک

المپیک خوش یمنی بنام ونلاک در لندن در سال 2012 برگزار شد که کشور شرامپشیر هم برای شرکت در آن مدعی بود. روزی که بیرمنگام را ترک کردم از قلعه ی وارویک نیز دیدن کردم و بیشتر روز را در آنجا سپری کردم.

( سفرنامه ی کوتاهی از یکی از متقاضیان ویزای انگلیس )


ویزای انگلیس

ویزای انگلستان

ویزای توریستی انگلیس

ویزای توریستی انگلستان

ویزای انگلیس تضمینی

ویزای انگلستان تضمینی

ویزای تحصیلی انگلیس

ویزای تحصیلی انگلستان

Comments

Popular Posts